دانلود و سرگرمی

اهنگ جدید

پاپ آپ

دانلود سریال The Vampire Diaries خاطرات خون آشام

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

http://www.godserial.in/wp-content/uploads/2014/10/post_tt1405406-183x210.jpg

آخرین بروزرسانی : فصل ششم قسمت پانزدهم

کیفیت : HDTV , WEB-DL

خلاصه داستان :

خاطرات خون آشام مجموعه تلویزیونی درام – تخیلی است که براساس سری کتابی به همین نام ساخته شده است. این مجموعه در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۹ بر روی شبکه تلویزیون CW نمایش در آمد. اتفاقات این سریال در شهری کوچک به نام مستیک فالز، اتفاق می افتد و

تمرکز اصلی داستان این سریال بر روی مثلث عشقی بین شخصیت النا گیلبرت ( Nina Dobrev ) و ۲ برادر خون آشام، یعنی استیفن سالواتوره ( Paul Wesley ) و دیمون سالواتوره ( Ian Somerhalder ) می باشد.

ستارگان : Nina Dobrev , Paul Wesley , Ian Somerhalder Joseph Morgan

کشور :  آمریکا
زبان :  انگلیسی  

 

سریال خاطرات خون آشام با حسی از امید برای الینا آغاز می شود. بعد از گذراندن یک تابستان خوب با دیمن، او و کرولاین به کالج ویتمور می روند. آنها نمی دانند که بانی خود را برای بازگرداندن جرمی قربانی کرده است.

 

دوستان بانی در پی پیدا کردن راهی برای بازگرداندن او به زندگی به عنوان لنگری به «آن طرف» هستند. استفن با همزاد جاودانی خود سایلاس مواجه می شود و کاترین که انسان شده با مسائلی مانند میرا بودن و امور مادرانه دست به گریبان است.

 

رابطه دیمن و الینا، زمانی که مشخص می شود انزو خون آشامی از گذشته دیمن، هنوز زنده و به دنبال انتقام است، مورد آزمایش قرار می گیرد. رابطه دوستانه استفن و کرولاین با ایستادگی در برابر «مسافرها» عمیق تر می شود. مسافرها گروهی جادوگر به رهبری مارکوس هستند که می خواهند میستیک فالز را از جادو و ساکنین ماوراءالطبیعه آن پاک کنند. در نهایت دیمن که شهر خود را از دست داده با ترس از دست دادن عزیزان، با انجام قتل عام مسافران، آنها را برمی گرداند که نتیجه غم انگیزی برای خود او و بانی دارد.

 

به طور کلی فصل پنجم را می توان به چهار بخش تقسیم کرد:

بخش اول The Vampire Diaries: اپیزود ۱ تا ۷، همزادها: این بخش تاریخچه بیشتری از همزادها و رابطه سایلاس، کتسیا و آمارا ارائه می کند.

 

 

بخش دوم The Vampire Diaries: اپیزود ۸ تا ۱۰، آگوستین: این بخش در مورد انجمن مخفی آگوستین و برنامه وس برای خون آشام ها است. و گذشته تاریک دیمن را به عنوان یک خون آشام آگوستین با دوستش انزو نشان می دهد. سایلاس در این بخش می میرد و کاترین نیز به خاطر پیری در حال مرگ است.

 

 

بخش سوم: اپیزود ۱۱ تا ۱۵، رهگذر (مسافر): این بخش بر پی آمدهای اتفاقات بعد از مرگ کاترین تأکید دارد. او به محض اینکه در می یابد می تواند به عنوان مسافر در بدن الینا زندگی کند، تصمیم می گیرد هر آنچه از دست داده را دوباره به دست آورد. در این بخش دیمن با دوست قاتل خود همراه می شود.

 

 

بخش چهارم: اپیزود ۱۶ تا ۲۲، مسافران: این بخش شامل موضوعات بعد از مرگ کاترین و آلوده شدن جسم الینا به ویروس درندگی ، کوشش استفن و کرولاین برای یافتن پادزهر برای دیمن و الینا و شگفتی آنها از کمک مسافران که اکنون انزو نیز با آنها همراه شده است، می باشد. مشخص می شود که مسافران برای آخرین جفت همزاد نقشه ای دارند. همزمان جنگ بین مسافرها و جادوگران آغاز و میستیک فالز به میدان جنگ تبدیل شده است. مارکوس می خواهد میستیک فالز و دنیا را از جادو پاک کند و گونه خون آشام را برای همیشه از بین ببرد.
به ادامه مطلب بروید

نظرات  (۱)

۰۵ خرداد ۰۰ ، ۰۱:۴۷ دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال خاطرات خون آشام The Vampire Diaries با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود سریال د ومپایر دایریز گامبیت کیفیت 720p BlURay نسخه کامل

قسمت شانزدهم (آخر) فصل هشتم اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی